Reminds me TAG

Am primit acest TAG de la morethanb00ks. Mulţumesc ^^

Iar eu îi voi răspunde provocării cu mare drag. Regulile TAG-ului :

  • Amintește în articol persoana care te-a provocat la TAG.
  •  Pentru fiecare „amintire” propusă alege câte o carte citită și argumentează în câteva cuvinte.
  • Dacă nicio carte citită nu corespunde unei „amintiri”, poți alege una din cărțile pe care dorești să le citești, dar să precizezi acest aspect.
  • *Găsește alte 5 sau 10 „amintiri” (cât te ține inspirația; pot rămâne și aceleași).
  •  Lipește eticheta pe alte 5 sau 10 blogguri (provoacă mai departe).

 

1. O carte care îți amintește de copilărie.

9144747

Cred că aici voi alege să răspund Legendele Olimpului. Este printre primele cărţi citite de mine, iar seria asta a fost chiar printre preferatele mele. Când eram mică aveam o obsesie pentru eroi (în special Hercule, visul meu era să devin ca el *smile*). Şi încă ceva, când eram mică eram pasionată de istorie, asta s-a cam schimbat pe parcurs.

 

2. O carte care îți amintește de școală.

 

Toate cărţile lui Sadoveanu îmi amintesc de şcoală. Şi nu în sensul bun. Îl urăsc, omul ăsta m-a bântuit timp de câţiva ani . De fiecare dată când încercam să-l citesc, mă opream după 2-3 pagini şi încercam să mă încurajez singură că pot să duc totul la capăt.

 

3. O carte care îți amintește de mâncare.

jocurile-foamei-300x143

Când am auzit prima oară de Jocurile foamei, m-am gândit că e ceva cu mâncare. Chiar începusem să-mi fac probleme că o să mi se facă foame în timp ce citesc. Dar spre surprinderea mea, seria nu are nici cea mai mică legătură cu stomăcelele flămânde.

 

4. O carte care îți amintește de vacanță.

doi-ani-de-vacanta-dbb4

Doi ani de vacanţă de Jules Verne. Pentru cei care nu ştiu, francezul ăsta m-a făcut să iubesc literatura. Aşa că, nu pot face altceva decât să mulţumesc acelei zile din clasa a cincea când mi-a picat în mână Ocolul Pământului în 80 de zile.

 

5. O carte care îți amintește de o carte.

673

 

 

6. O carte care îți amintește de sărbători.

charles-dickens__poveste-de-craciun__973-679-700-2-785334181128

Poveste de Crăciun de Charles Dickens.

 

7. O carte care îți amintește de o țară asiatică (+ ce țară?)

973-50-1254-5

Memoriile unei gheişe. Nu am citit-o, dar e singura care îmi vine acum în minte.

 

8. O carte care îți amintește să iubești.

coperta_papusile-424x652

 

Cred că cel mai mult a reuşit să-mi amintească de asta Păpuşile Cristinei Nemerovschi. Cartea asta mi-a arătat în nenumărate feluri că trebuie să te bucuri de iubire, pentru că oricând îţi poate fi furată.

 

9. O carte care îți amintește că trebuie să faci o schimbare.

vrajitor-si-vrajitoare

Voi alege seria Vrăjitor&Vrăjitoare, pentru că m-a impresionat foarte mult curajul personajelor. M-a făcut să nu ţin întotdeauna cont de reguli şi să nu uit că în orice bătălie trebuie să lupţi.

 

10. O carte care îți amintește de tine.

hermann-hesse-lupul-de-stepa-rao-2002-a-490549-120x182

Voi spune Lupul de stepă la infinit. Am simţit felul în care a reuşit cartea asta să mă taie pe jumătate şi să-mi studieze fiecare moleculă. Aici, am găsit părţi din mine pe care nici eu n-aş fi putut să le descriu atât de bine.

 

Dau TAG-ul tuturor. Dacă îl vrea cineva, poate să-l ia cu toată inima. 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 gânduri despre “Reminds me TAG

Lasă un răspuns

