De vorbă cu Emma – Recenzie

934671

 

 

Titlu: De vorbă cu Emma

Autor: Vitali Cipileaga

Nr. pagini: 192

Steluţe: 2/5

 

Nu mi s-a părut o carte reuşită. Au fost doar câteva momente când chiar am dat peste fragmente ce mi-au atins într-o oarecare măsură corzile sensibile.

 

Hai pur și simplu să fim împreună. Să ne trezim dimineața de la aceeași aromă de cafea. Să ne ținem de mână într-o lume plină de oameni reci și să ne fie cald. Hai să nu așteptăm imposibilul.

Hai să nu ne pese de vorbele altora. Sunt seci și fără sentiment. Hai să iubim și să fim.

 

Dar au fost şi fragmente la care îmi venea să-mi dau ochii peste cap.

 

– Treizeci de ani. Treizeci de ani cât trei zile. Pe-atunci erai un mare fustangiu.

 – Atunci la toate femeile mă uitam cu ochii și doar la tine am privit cu inima.

 

Cartea îi are în prim-plan pe Greg şi pe Emma. Mi-a plăcut faptul că autorul face referire la iubire în toate formele sale, dar cred că se sare foarte repede de la o idee la alta şi acţiunea devine confuză. De fapt, nici nu mi s-a părut că există atât de multă acţiune. La finalul lecturii am rămas cu o mulţime de întrebări la care cel mai probabil nu voi găsi niciodată răspunsuri.

 

 

Lasă un răspuns

