Nataşa, bărbaţii şi psihanalistul – Recenzie

natasa-alina-culea__natasa-barbatii-si-psihanalistul__606-716-149-6-785334271286 

Titlu: Nataşa, bărbaţii şi psihanalistul

Autor: Nataşa Alina Culea

Nr. Pagini: 216

Steluţe: 4/5

 

Îi mulţumesc autoarei pentru carte 🙂 După ce am citit Marat. Iubirea are spini am rămas plăcut surprinsă de talentul scriitoricesc de care dă dovadă Nataşa. Marat a fost o poveste fascinantă şi eram mai mult ca sigură că şi cartea de faţă reprezintă ceva  încântător.

Sincer, nu am fost prea încântată de personajul principal, pentru că nu eram de acord cu nimic din ce făcea. De cele mai multe ori, îmi lăsa impresia că alege să calce strâmb doar ca să mă enerveze pe mine. Dar mi-a plăcut felul în care e scris totul. Au fost momente în care aveam impresia că citesc o poezie. Şi mi-a plăcut că am fost luată prin surprindere, pentru că îmi imaginam altfel finalul.

Iniţial, am crezut că se va forma cuplul Nataşa – psihanalist, dar m-am înşelat. De fapt, psihanalistul e singurul lucru stabil din viaţa Nataşei, restul mi s-a părut un haos absolut, ghinion, alegeri greşite, însă adevăratul sens al cărţii este acela că tot ce ne dorim e deja în interiorul nostru, că nu avem nevoie de ce se află la suprafaţă, adevărata magie e în sufletul fiecărui om.

 

Adoptă: elefant

 

Lasă un răspuns

