Rapid Fire Book Tag!

favim-com-1964745

Am furat acest tag de la Audrey (The Sagittarius Books)

 

 

E-book or Physical Book?

Întotdeauna aleg să ţin o carte în braţe, să-i admir coperta şi să o miros.

favim-com-18724

 

Paperback or Hardback?

Hardback. Mi se par mult mai frumoase.

 

Online or In-Store Book Shopping?

Ambele 🙂

 

Trilogies or Series?

Trilogies. Sau series cu 5-6 cărţi. Dacă au mai mult de atât, deja mi se pare exagerare.

carti003

 

Heroes or Villains?

Villains 😀

 

A book you want everyone to read?

Hoțul de cărți de Markus Zusak.

1388992377240

 

The last book you finished?

Lupii trecutului. Sofia de Nataşa Alina Culea.

The Last Book You Bought?

unde luna acoperă ţărâna de Eva Precub.

Weirdest Thing You’ve Used as a Bookmark?

Întotdeauna folosesc semnele de carte, nimic altceva.

favim-com-1375555

Used Books: Yes or No?

Uneori accept asta, depinde şi despre ce carte e vorba.

Old books

Top Three Favourite Genres?

Thriller, mister, horror.

Borrow or Buy?

Mi se întâmplă să împrumut, dar de obicei cumpăr. Îmi place să ştiu că am cărţile mele şi că după ce le citesc nu trebuie să renunţ la ele.

Characters or Plot?

Ambele 🙂

Long or Short Books?

Cât timp o carte e bună, nu cred că mai contează numărul de pagini.

Long or Short Chapters?

Moderate.

Name The First Three Books You Think Of…

Quasar de Ana Mănescu

Lupul de stepă de Hermann Hesse

Drumul către libertate de Yeonmi Park

Books That Make You Laugh or Cry?

Jurământ de rătăcire de Ana Barton s-a lăsat cu lacrimi.

Vrăjitor şi vrăjitoare de James Patterson s-a lăsat cu zâmbete.

Our World or Fictional Worlds?

Ambele 🙂

Audiobooks: Yes or No?

Foarte rar apelez la aşa ceva.

Do You Ever Judge a Book by its Cover?

Fac asta mai mereu când vreau să-mi cumpăr ceva.

blind-date-book-indie-inspiration-favim-com-2605196

Book to Movie or Book to TV Adaptations?

Ambele 🙂

A Movie or TV-Show You Preferred to its Book?

The Vampire Diaries. Serialul e cu mult mai bun decât cărţile.

Series or Standalone’s?

Ambele 🙂

Lasă un răspuns

