Poezii pentru văduve de Marcica Belearta

hug

 

 

Titlu: Poezii pentru văduve
Autor:  Marcica Belearta
Editură: Herg Benet
Pagini: 96
Steluţe (1-5): 3
Adoptă: editurălibriselefant

Multe îmbrăţişări editurii pentru carte:)

 

Poeziile Marcicăi Belearta sunt tare amuzante şi ieşite din comun. Încerc să citesc cât mai multă poezie, să descopăr poeţi care scriu cât mai diferit, iar Marcica a venit cu ceva foarte nou. Nu am întâlnit până acum o poezie scrisă într-o astfel de manieră. Iniţial mi-au lăsat impresia de poezii cam ciudăţele pe alocuri, dar pe parcurs am ajuns să mă amuz, deci ai făcut treabă bună, Belearta (btw îmi place pseudonimul) 🙂

hg

Cartea e împărțită în șase părți: Poezii văduve, Poezii despre filme, Poezii despre mobilă, Afurisilă, Poezii din tren și Random.

Mie mi-a plăcut mult capitolul Poezii despre filme, capitol în care se fac glume legate de filme cum ar fi 50 Shades sau Twilight, existând de fiecare dată o doză mică de răutate, dar cred că tocmai răutatea asta reuşeşte să aducă zâmbetul pe buzele cititorului. Poezii legate de întâmplările din tren eu n-am mai văzut până acum, să zic că proză am mai întâlnit, dar poezii în niciun caz. Şi cred că nici poezii despre mobilă.

Poezii pentru văduve e o nebunie totală, dar nu în sensul rău, e o nebunie care sigur o să-ţi placă.

Aş fi vrut totuşi să găsesc mai multă dramă, ceva mai profund, să se lege lucrurile şi mai bine de atât, să văd mai multe văduve.

17757394_1305401629552950_5034492139609418598_n

Eu vă recomand cartea şi cred că o să vă bucuraţi de ea. În plus, nici nu simţi când trec paginile prin faţa ta, se citeşte foarte uşor.

 

Ioi, ce bucuroasă-s

Ba îs supărată

Mi-i frică şi greaţă

Şi îs enervată!


Lasă un comentariu