Liebster Award Nomination!

liebsteraward-roses-tag

 

Am primit leapşa de la Adolescenţă cu nasul în cărţi. Mulţumesc ^.^

 

 

Pașii pe care trebuie să-i urmezi dacă ai fost nominalizat:

1. Mulțumește-i persoanei care te-a nominalizat și menționează-i blogul.

2. Listează regulile în postarea ta.

3. Afișează premiile Liebster undeva pe blogul tău.

4. Răspunde celor zece întrebări prevăzute de persoana care te-a nominalizat.

5. Scrie zece lucruri random despre tine.

6. Nominalizează 5-11 blog-uri și informează-le că au fost nominalizate.

7. Asigură blog-urile pe care le-ai nominalizat cu zece întrebări.

 

 

 Zece lucruri random despre mine

  1. Ascult rock, dar şi muzică clasică.
  2. Iubesc concertele.
  3. Urăsc florile.
  4. Vreau să merg în Japonia.
  5. Vreau o cameră în care să existe doar cărţi.
  6. Citesc înainte de culcare.
  7. Vreau o pisică. Sau două.
  8. Ador mirosul de cărţi noi şi cafea proaspătă.
  9. Îmi place să am pixuri cât mai colorate.
  10. Îmi cumpăr mai multe cărţi decât haine.

 

Răspunsurile la întrebări:

Cum ți-ai descoperit pasiunea pentru literatură?

Mi-am cumpărat trilogia Forţele răului absolut şi mi-a plăcut. Aşa am început să-mi cumpăr din ce în ce mai multe cărţi.

large

 

Există un scriitor pe care îl consideri unul dintre cei mai buni prieteni sau îl vezi ca pe un fel de maestru, bineînțeles, pe baza modului în care ai interacționat cu opera sa?

Nu aş spune chiar cei mai buni prieteni, dar da, există. 🙂

 

Câte cărți ai citit?

Nu am nici cea mai vagă idee câte cărţi am citit în toată viaţa mea de până acum. Ştiu doar că anul acesta s-au strâns vreo 53. Şi bineînţeles, numărul lor va creşte.

paper-art-awesome-book-favim-com-625558

 

Dacă ai putea schimba sfârșitul unei cărți, care ar fi aceea și cum l-ai schimba?

Nu mi-a plăcut cum s-a terminat seria Georgina Kincaid. Dacă aş putea schimba finalul, aş opta pentru o bătălie între Iad şi Rai, mai multe personaje moarte şi mai mult sânge. Şi nu aş lăsa-o pe Georgina să se îndrăgostească de Seth.

 

Când  personajul tău preferat dintr-o carte moare, cum reacționezi?

Chestia asta a devenit deja obişnuinţă. Nu mai reacţionez în niciun fel, pentru că de când mă ştiu toate personajele care mi-au fost dragi ori au murit, ori s-au dovedit a fi psihopaţi în toată regula.

 

Dacă te-ai putea transpune într-o carte și ai înlocui personajul principal, ce carte ar fi, ce personaj ai alege să devii și de ce?

Aş alege să fiu Evangeline din Angelologia. Nu mi-a plăcut mai deloc cum a reacţionat personajul ăsta pe parcursul cărţii, eu aş alege mai multă implicare în treburile angelologilor şi mi-aş aduna puterile şi l-aş omorî mult mai repede pe tipul malefic (când a avut prima ocazie, Evangeline a ezitat să facă asta).

 

Ai obiceiul să îți bați prietenii la cap cu ce ai mai citit?

Întotdeauna. Şi de fiecare dată tind să cred că încep să mă urască din ce în ce mai mult pentru chestia asta.

 

Numește o temă  sau un subiect literar despre care nu ai citit niciodată, dar ai vrea. De ce?

Nu am citit nimic despre legendele româneşti. Mi se pare ceva interesant, mai ales că subiectul a fost adus în discuţie de nenumărate ori în serialul Supernatural.

 

Îți place când oamenii îți fac cărți cadou?

Sunt oamenii pe care îi iubesc cel mai mult.

 

Cu ce scriitor, viu sau nu, ți-ar plăcea să poți vorbi și ce i-ai spune?

J. K. Rowling. I-aş spune că mi-a făcut copilăria mai frumoasă şi că am aşteptat scrisoarea aia până la 14 ani (credeam că întârzie), însă n-a mai venit. Dar probabil mai întâi de toate astea aş leşina. 🙂

harry-potter-hogwarts-favim-com-757029

 

 

Zece întrebări pentru cei nominalizați:

  1. Ce carte citeşti acum?
  2. Dacă ai scrie o carte, care ar fi subiectul ales şi de ce?
  3. Crezi că o carte te poate face mai deştept?
  4. Ce putere supranaturală ai vrea să ai?
  5. Alege un citat care te reprezintă.
  6. Science fiction, horror sau fantasy?
  7. Cât de des oferi cărţi cadou?
  8. Care a fost ultima carte care te-a făcut să plângi?
  9. Colecţionezi semne de carte?
  10. Care film făcut după o carte ţi-a plăcut cel mai mult?

 

Nominalizez următoarele blog-uri:

 

Illusion’s street

Secretele cărţilor

Diana Loves Books

Vanilla Moon Books

The hidden world of books

 


Lasă un comentariu